det gör ont i mig....

Sitter o surfar rundor lite och försöker hitta en dansskola som ger lektioner på dagtid för vuxna vilket är typ omöjligt. Allt jag hittar är gym och jag tror nog jag inte kommer utveklas så mycket på det..

Men får se om man kanske kan söka in någon riktig dansutildning till hösten! Kan ju faktiskt vara ett alternativ!

Det gör ont i mig att tänka på att jag ska sluta dansa.. Jag är dansare! Med daglig träning hade jag kunnat bli en fruktansvärt duktig dansare också.Men nej man måste ju jobba också tydligen. Inte bara ha rolig!


Ingen som dansar jazz street house o ragga som e intresserade av att starta ett eget litet crew eller ngt??? Bara så jag får dansa lite!!!!


åhhhhhh


http://www.youtube.com/watch?v=CjATgebvkGs&feature=PlayList&p=EE8F314C01125898&playnext=1&playnext_from=PL&index=10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback