Dans

Då va dans terminen igång igen. Så jävla skönt. Mitt dansschema är följande.
Måndagar: Capoiera o sen hoppar jag ev in på fortsjazz ibland...
Tisdagar har jag Contempoary (modern) ev hoppar jag in i afrogruppen som är direkt efter ibland också...
Onsdagar har jag jazz avanserad.
torsdagar är det house nyb och ragga som gäller..
Mycket dans blir mellan 6-8 timmar dans i veckan beroende på om jag kör några drop in pass... men ordinare är det 6 timmar i veckan...

Så  nu sitter jag här med världens träningsvärk och har 2 timmar dans ikväll.. men då har jag en timmes villa emelan. kan va skönt. ta en protein drink o ett bar o vila lite så man e på g igen.. ser jag fram emot...

Nu har min fästeman lagat mat!

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Mia

Hej.

Ja det var inte igår. Läser att du har fullt upp :) Och Grattis förresten till eran förlovning :) Hoppas allt är bra annars!

kram/Mia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback