1 april...

Jag blev väkt av min älskade kolega Therese vars pojkvän hade dragit in mig i sitt aprilskämt så hon va tvungen att ringa och dubbelkolla så hon inte skulle jobba idag... Men det ledde till en myssig pratstund med henne iaf. Händer inte så ofta längre...
Just nu ligger jag i sängen och äter frukost blev äpple/kardemumma joggi med keso i och en stor latte. Sen har jag även lag 2 äpplen brevid mig så att jag inte ska behöva röra på mig om jag inte verkligen vill...

Fast jag kom precis på att jag nog faktiskt verkligen vill röra på mig... Jag MÅSTE verkligen städa här hemma... Jag håller på att få oferter från olika städbolag för hemstädning så i eftermiddag ska jag kontakte det som är mest intressant... Jag orkar aldrig städa och Ricky har nog städat 2 gånger på dom 11månaderna vi bott här... Så nu är det dags för en städerska!!!
Men tror inte hon kan komma innan helgen så det är väl bäst jag tar tag i det själv så länge... Av någon anledning har vi 2 stora resväskor i hallen och det är lite mer än 3 mån tills vi ska på semester så ja...

Så nu ska jag kolla ett avsnitt av cougar town innan jag massar mitt ass ur sängen och gör något vettigt...

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback