Bra tisdags kväll...

Igår var det riktigt kul att jobba!! Jobbade med rest chefen och enda killen i servicen så han körde en buffe på 21 p plus lite smått så tog jag stora sidan (trivs bäst där) där jag hade en 12a plus massa små bord. Varenda bord i matsalen användes minst en gång igår. Vilket är trevligt. Det är ju så vi vill ha det alltid känner jag!
Hade även en av mina äldsta killkompisar på besök i baren igår, som även jobbat på brogatan. Alltid lika kul att träffa honom... Blir dock för sällan...

Idag borde jag redan vara uppe ur sängen.. Ska köra iväg med min data till elgiganten då den är helt väck nu, Jag ska ev möta upp en tjej i lund som ska köpa min gamla mob. Jag borde ta mig till malmö och fixa lite ärenden men eftersom jag har 6 avsnitt av diverse favoritsereier hemma så känns det mer lockande att ligga här faktiskt...
Så kommer göra en favorit. Kommer titta på det avsnittet jag helst vill se nu först sen startar jag det jag är minst intresserad av och tittar på det medans jag sitter i soffan och sminkar mig =) Det kan knappast bli skönare... haha

Mamma kommer ev förbi en sväng när hon varit och handlat present till storebror som vi ska fira på söndag eftermiddag.

Nej men nu startar jag one tre hill och återkommer under dagen =)

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback