Jag är inte bitter egentligen....

Igår var ingen bra dag måste jag tyvärr medela... När jag var i stallet började det snöa igen så jag bestämde mig för att inte rida... när jag väl kommer ut och ska släppa ut Jasmine så är det såklart strålande solsken... Men då hade jag borstat henne så länge att jag inte hade hunnit rida...

Jobbet var ju också bara rövpung.... Började en timme tidigare och fick direkt sätta igång med att iordningställa alla 3 konferansernas olika buffer... Samanlagt 80p fördelat på 3 salar kul?? Eller inte... Framförallt inte när dom inte var nöjda med sina lokaler utan att receptionen började flytta om dom också. Men det löste sig och alla verkade nöjda och glada iaf.
Sen nere i matsalen var vi från början en man kort då en tjej var sjuk plus att ägaren satt i en bil på väg hem från STHLM så tillslut fick vi tag på ullis som verkligen räddade oss från en katastrof! Självklart hade vi jazzklubb i källaren med super mycket folk vilket visserligen är super skoj men blir ett jävla springande upp och ner med mat och grejer...
Sen låg vi lite efter resten av kvällen men vi blev färdiga i tid!!!!

Väl hemma hade Ricky handlat den tuuungaste adidaströjan till mig i STHLM i adidas butiken =) såå glad... Lägger upp bild när jag klätt på mig om en timme eller så ;-)

Nog gnäll.... Idag är det fredag och jag ska besiktiga bilen ngn stans i malmö hehe inte helt säker var men löser sig =) har ju gps i mob som tur är...
Sen är det som sagt nattklubb och vanlig a la carte service på jobbet..  Men jobbar med Tess o Sara så det kan bli trevligt!!!

Nu ska jag hoppa in i duschen!!

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Mia

Tack vännen!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback