Jo då så att...

Har inte haft något större intresse av bloggen dom senaste veckorna men nu är jag på G igen =)

Jag har gjort slut med min fästman vilket är den största orsaken till att jag inte skrivigt... Även om det var 100% mitt beslut så är det ändå jobbigt och gör ont... Men nu känns allt bra! Jag är en lycklig singel =) Vi har fått varsin lägenhet. Dock dröjer det till 1/7 innan vi flyttar men känns väldigt spänande att ha något att se fram emot...

Så jag kommer bli Malmöbo =) Närmare bestämt ute i västra hamnen... Jag kommer bo i en super liten 1a på 24m2 men den är super fräsch och jag kommer nog trivas kanon bra!

Men nu vet hela världen varför jag inte bloggat... Nu ska jag bege mig till eslöv o fika med tessan o bettan innan jag ska in en sväng till malmö och ut o gå med någon hund eller va fan jag nu skulle göra där.. haha


Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback