Läskigt...

Jag har kommit hem från Eslöv nu... Klarar verkligen inte av den staden längre! När jag var på Blomsterbergs möbler så blev jag hejad på när jag kom in så gick jag ett varv och när jag sen gick för att fråga om hjälp himlade kärringarna med ögonen mot varandra och den ena lyfte motvilligt på sin feta röv för att visa mig bäddsofforna dom hade. Eller rättare sagt inte hade. Hon visade mig en riktig bäddsoffa och sen föreslog hon att jag skulle köpa en vanlig hörnsoffa och bara ta bort dynerna... Även när jag hade förklarat att jag skulle använda den som min säng under tiden jag bor på 24m2 så idiotförklarade hon mig att man vist kunde sova så i en hörnsoffa. Ja förmodligen jag vill sova på 70cm? haha knappast...
Så jag tackade och gick.
Mamma hade vart där tidigare idag och hittat yterligare en riktig bäddsoffa som passa in på mina önskemål men den brydde hon sig inte ens om att visa för mig...

Nu blev jag upprörd igen. Men behövde ventilera mig...

Jag blir desutom ner ringd av massa idioter som vill köpa min gammla mob för skampriser. Jag har lagt ut den så den redan är billigast på Blocket och ändå tror folk dom ska kunna pruta... Haha icke....
Så bråtom är det inte...

Har även lagt ut mitt matsalsbord, mitt barbord och våra reserv stolar så får hoppas jag blir av med det...

Nu ska jag bege mig till jobbet. Fick en förfrågan om jag kunde börja tidigare så vist varför inte... Penga kåt som jag är just nu så...

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback