lordag

Just nu lyssnar jag på musik, tappar upp ett bad och njuter av en nespressolatte innan jag ska gå över till vin =)
Tänkte lägga mig i badet med en ansiktsmask, lite rött vin och cougar town =)
Så jävla gött... Sov 4 timmar inatt mellan naattklubben och skolådan sen stack jag till mamma, lämnade grejer i hennes förråd och käkade taco. Världens gulligaste mor som låter mig förvara mitt skit hos henne eftersom jag inte har förråd i min nya lägenhet...

Kvällen kommer nog bli väldigt lugn och avkopplande hoppas jag... Men hur typiskt är inte det att när man väl är ledig en helg är man på tok för trött för att orka göra något häftigt...
Slänger upp en bild på det stört sköna gänget i cougar town


Nu svämmar snart badkaret över ;-) skriver mer senare...

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback