Soffjakten är igång...

När jag varit och besiktigat bilem blev det 3 stop i olika möbelaffärer...
Först på Mio i malmö, nilssons i svedala och härliga hem i staffanstorp men INGEN har en skön bäddsoffa med divan... Hur svårt kan det vara tycker man?? Alla jag provade var helt stumma och hårda, precis som att dom inte är tillför att sitta i eller något. sjukt irriterande är det iallafall!
Men på söndag eller måndag ska jag åka till ikea och ilva tänkte jag och kolla där... Ger inte upp än!
Har faktiskt 2månader på mig, men impulsiv eller passionerad som Sara kallar mig vill man att allt ska hände just nu eller helst igår ;-)
Handlade en godispåse och tröståt i bilresan hem.. haha är jag en knubbtjockis eller vad?? hahaha

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback