Underbara Söndag!

Dagen började med en morgon kaffe på loftgången med Ricky i ett helt underbart vårväder innan jag körde till stallet...
Det var jidder i stallet idag så jag gömde mig i boxen och mockade i lugn och ro innan jag skulle ta hö så då var nästan höet slut så det blev att jag Stina (stallägaren) och Petra fick fixa ner en stor rundbal på 500kg själva och få den rätt. Det var inte lätt och jag kommer garanterat ha träningsvärk i benen imorn...
Sen tog jag in min kärlek och mös med henne i stallet innan vi red ut på en helt UNDERBAR ridtur. Typ den bästa någonsin! Hon gick som en klocka och allt bara klickade hela tiden, hon lyde minsta vink och vädret var toppen och jag fick bara ett sånt glädje rus genom kroppen när vi red hemåt.. Den hästen gör mig så glad. Jag är så tacksam att jag har henne. Tror jag kommer börja köra dit även någon gång i veckan då jag inte har henne bara för att hon ger mig så mycket kärlek och glädje!
Hoppas ägarna går med på att jag ska få ha henne på foder när dom köpt sin nya häst.

Nu har jag precis kommit ut från duschen och ska göra mig iordning inför kvällen!
Ska ut och käka med chorremogge ;-) Blir säkert trevligt...
Min kärlek!
Går och bara ler!

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback