Häst häst häst häst häst....

Först vill jag säga att jag valde det alternativet med vin!!!

Min sambo är dum i huvudet!
Fast det är jag också!


Precis skickat iväg en bestälning på delar av hästgrejor som jag behöver... Lite grejer till mig som ett par ridbyxor till, vantar mm. Sen lite fint till Gaby också fast det mesta till henne får jag med eller så får jag låna/köpa billigt av min bästaste kompis christa!!!

Lagt ut annons på blocket att jag söker medryttare. Men har en jävla massa krav så kommer nog inte vara enkelt att hitta någon som passar in.. men men..

Gaby är min ljuspunkt i livet just nu. Längtar sååå tills jag får hem henne!!

Min fina Gaby. MIN fina Gaby! iiiiiii


Kommentarer
Postat av: Jossan

hoppas du hittar någon bra! och om det inte funkar med hästen jag hittat kan jag se om jag få plats på din lille pålla! ;)

Postat av: Jossan

hur gör man när man bloggar från sin iphone?

2010-02-09 @ 00:01:05
URL: http://joxxan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback