hmm

Idag är det min babys "25årsdag" Den är egentligen på fredag men då jobar både han och jag så det ska firas idag...

III om bara klockan kunde bli 6 någon gång=) Han vet inget om vad som kommer hända ikväll! Ska bli sååå spänande... thihi

Hamnade på kissies blogg och kollade om hennes bröstförstoring.. Hjälp säger jag bara... Trodde dom skulle hoppa ut ur skärmen och döda mig... Helt sjuuukt stora. Jag har också sillisar så är knappast av avundsjuka jag skriver deta utan tycker mer synd om henne när hon inser att hon kommer få köpa typ m eller 38 i linnen mm för att det ska passa över tuttarna och sen kommer det sitta skit fult för övrigt. Men men...
Och sen har hon gjort ingreppet undertill. Vilket bettyder att när hon ligger på stranden kommer ären att synsas.. När vi ser hennes utvik i någon skabbig herrtidning kommer det ju såklart vara redigerat precis som när hon kommer visa upp det i bloggen.. Hahha



Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback