Jasmine!

Precis kommit hem från stallet!
Första dagen jag skulle rida ut ensam vilket inte blev en hit direkt.. Jag och Jasmine ville 2 totalt olika grejer! Hon ville hem och jag ville åt andra hållet. Så hon spellade lite på att hon är unghäst och blev helt plötsligt tittig och stod mer still än gick fram. Eftersom jag inte ridit henne själv innan lämnade jag pisken hemma men imorn måste nog den följa med. Funderar på om jag ska ta på mig sporrarna också för idag kände jag att jag satt på en ridskole häst som var totalt imun mot alla mina hjälper... Efter kanske 5km på nästan en timme så när hon gick 4 steg fram passade jag på att vända... Sen hem gick det undan!

Men imorn ska jag minsan inte ge mig=) Hoppas det är lite mindre kallt imorn så man kan trava o gallopera också!

Gud vad glad man kan se ut!

Nu ska jag hoppa in i duchen och umgås med min käraste!

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Mia

Vad fin hon är :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback