Kass...

Jag har inte varit ute på jätte länge, och varit lite småsugen på utgång nu rätt länge men jobbet, ricky och allt runt omkring tar tid och energi. Men i vilket fall som helst så hade christa varit ute igår och hookat en kille jag hookat för länge sedan som visat sig gått i min lillebrors klass =) haha så klockrent...
Jag och christa är ju som systrar och systrar delar väl allt ;-)

Jag o Christa pratade om att det är club på Jägers ikväll och att det varit ball att dra dit, var ju inte igår jag var där liksom. 30 min senare ringer hennes telefon och hennes kolektiv ska dit så hon hängde ju på såklart. Vilket jag också gjort om jag haft kläder för utgång eller haft nära hem och byta om. Men neeej nu var jag i Eslöv och hade fått köra till Hjärup (2mil) för att piffa till mig för att sen köra till höör (5mil) för att festa 3 timmar sen en (dyr) taxiresa hem...

Men nästa lediga helg ska jag försöka dra ut!

Ja och så har jag inte pratat med min man sen kl 11 när han sa att vi hörs sen... Jag kallar väl ändå nästan 13 timmar senare Sen???
Bara ett 2 min samtal hade gjort att jag inte va irriterad men nu är jag det iaf....

Så nu har jag 2 alternativ.

1. Jag går och lägger mig sur och ensam och sover tills klockan ringer imorn och det är dags för brudtärneuppdrag eller
2. Jag öppnar en flaska vin och super mig berusad till paradise hotel på tv6play och är kinkig och börjar bråka med min sambo när han väl bestämmer sig för att höra av dig eller änu bättre komma hem....




Bästa vänner i 21år!
Bästa vännen genom tiderna!!!!!!!

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback