Ledig dag... Hmm knappt!

Idag är jag ledig från jobbet.
Men har helt tokigt mycket att göra ändå!!!
Ska vara på banken i Eslöv nu kl 10 för att fixa med papperna för Gaby,
sen inom coop hälsa på mor och handla mjölk!
Efter det hoppas jag hinna stanna på elgiganten och hämta upp min data som förhoppningsvis är lagad!
Sen kommer Magda och Eliaz och ska fika med mig!
Sen måste jag städa, tror det är typ minst 2 veckor sedan vi ens tänkte på ordet damsugare...
Kl 17 ska jag bege mig till Malmö för att käka på Hilton med baby innan vi ska titta på magnus betners show.
Sen blir det en öl på babys jobb innan vi åker hem och sover för att båda gå upp tidigt imorn och jobba!!!!

Som det ser ut nu kommer min gaby hem första lördagen i Mars=)
Thihi
vill ha detta skalet till min iphone btw

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback