Ledig...

Wiee en veckas intensivt arbete och äntligen ledig! Har jobbat mycket och varit så mycket runt omkring med hästar, Rickys nya jobb, lägenhetsletande, alla födelsedagar mm så jag är helt utmattad!
Men idag är jag ledig iallafall. Dock vaknade jag när älsklingen gick upp kl 9 och kände att jag lika gärna kunde vakna då också eftersom jag ska upp super tidigt imorn eftersom vi ska till Vallåsen och åka bräda!
Jag fyller ju år imorn så vi firar dagen med 2 bilar upp till vallåsen, åker bräda grillar korv, förhoppningsvis äter ris ala malta a la GrAnders=) Sen hem duscha och sen dom som orkar ska träffas upp någonstans igen och ta en afterski =)

Ska ringa ägarna till ett NF sto i staffanstorp som jag ska provrida och ev bli medryttare till, annars har jag en backupp. Ni  vet Amadeus den fina travaren som skulle slaktas, och Jazz det tokiga fullblodet som höll på att döda mig? Tjejen som var fodervärd till dom ska skaffa sig en tredje häst och vill ha mig som medryttare! Jag hoppas på new forest stoet men annars skadar det ju inte att provrida!

Idag ska jag bara ta hand om mig själv! Ligger fortfarande i sängen, ska kolla ett avsnitt av one tree hill sen ska jag sola, färga håret och lägga mig i badet med en bok!
Sen blir det en tur till nova och förhoppningsvis ett par nya skor=) och kanske lite kläder... Thihi

Sara o Therese som ska med imorn=)

Snyggingen Amadeus



Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback