motivation

Varför har jag inget att blogga om? Känner mig fortfarand arg o biter över dom senaste veckornas missöde..

Men för er som jag inte pratat med så blev det inget köp av gaby dels för ägarna strulade både med pengar och när jag skulle få henne och vad som skulle ingå i priset och sen fick jag kalla fötter när allt krånglade så jag drog mig ur!

Så nu är boxplatsen uppsagd och jag ska leta medryttar häst!

Babys överraskningsfest blev en lyckadkatastrof!
Vi hade verkligen super trevligt vi som va där men han och jag blev super besvikna på hur få som dök upp! Det känns värst att han tror att han inte har några vänner medans jag anser att han nu vet vilka hanns vänner är!
Typ som min 20års fest. Dom som såg det som en förfest är inte mina vänner medans dom som stannade hela kvällen är mina riktiga vänner!

På tal om det ska jag nog ringa christa

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Jossan

just nu står Asta i ett litet stall, men vi ska flytta henne till MCR och där finns ju många hästar, så om du vill kan jag höra mig för eller sätta upp en lapp när vi flyttat henne dit!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback