Rickys 25års fest!

Igår firade jag min Älskade!
Jag bjöd honom först på hemlagad jordärtkockssoppa med bruschetta.
Kl 1800 var vi på mitt jobb och hade en champagneprovning i nattklubben.
Efter provningen gick vi till grand för att avnjuta en middag i goda vänners lag.
Sara hade lite problem med maten eftersom Grand (precis som Hilton) inte kan tillga en bit kött!!!
Men efter Vin och kaffe gick vi tillbaka till Brogatan där folk väntade på att få fira Ricky. Dock kom hälften av alla som tackat ja och jag och Therese som styrt upp allting var måtligt besvikna!
Men Ricky var nöjd vilket är det viktigaste!

Tack alla som var med igår eller varit delaktiga i planeringen av denna kväll!
Tack!

Ska försöka hinna lägga in bilder imorn!

Håll till godo med skylten i tidagre inlägg!

OBS Lägg märke till att Ret är P-Rickyt hahhahahhahahha

Dags att rusa till jobbet!

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Jossan

vad har dom för hästgrejer då?

jag är på jakt efter ett par bra, snygga, fuktionella skor. tycker inte hööks har något bra alls!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback