Sängligandes!

Jag är inte sjuk eller så. Jag har bara ingen ork att gå upp, visserligen har jag ingen anledning heller. Har datorn och telefonen hos mig i sängen och har varit uppe en snabbsväng och gjort mig en latte som jag njuter av. Men så fort koffeinet kickat in får jag väl ta tag i disken och tvätten kanske.
Jobbar 18-02 ikväll och har inte så jätte mycket bokat så hoppas kunna gå lite tidigare till och med=)

Igår var jag i stallet kl halv 11 och mockade o hadde mig. Sen kom Anisette som är ägare till min sköthäst så hon lånade en annan ponny så red vi ut tillsammans en lång härlig runda! Hästarna var super pigga och spralliga och vi hade en underbar ridtur!

Blev lite nere när jag upptäckte Gabys annons faktiskt, men det var ju väntat! Hoppas hon kommer till ett bra hem! Jag har bett nuvarandee ägarna att hålla mig lite uppdaterad om köparen och ge dom min epost, för jag vill så gärna fortsätta hålla koll på hur hon mår och så! Jag hade hoppats att dom bestämde sig för att ta föl efter henne kanske!

Nu ska jag se om jag hittar en bra film, sen ta tag i livet och diska!

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback