Telefon bestyr!

Idag ringde jag och sa upp mitt 3 abonemang så nu kommer dom skicka en räkning på 4020:- lagom va? Dyraste telefonen jag någonsin köpt och ändå har jag redan betalt 600:- i 6 månader på den. Jävla skit! Men det bästa är att jag kommer kunna flytta mitt älskade telefonnummer som jag först hade via halebop sen på min 3 telefon till min iphone! Så nu kommer jag kunna mitt telefonnummer igen =) Bara det är värt 4020:- tycker jag=) Min present till mig själv haha

Fick även ett samtal från tjejen där nfstoet Jasmine står. Så jag ska åka och provrida henne på söndag förmiddag! Håller tummarna att det kan vara något för mig! Men hon ser såååå fin ut på bilderna! Samma färg och typ som Gaby!

Har även pratat med Ricky som sa att webbokningen på Vallåsen var full så jag ska ringa dit och se om man kan hyra på plats!


Fått ett kuligt sms från Sara som skulle jobba ikväll att hon hade migrän och undrade om jag kunde ta passet.
Passet är ett extra pass som jag skrev upp mig på som jag sen bytade bort till Sara och om nu Sara är sjuk måste jag jobba då fast jag inte är schemalagd? Personen som är på schemat är i Italien eller Dominikanska republiken vet inte vem av dom 2 gotte grisarna det är!

Så nu har jag tvättat av ansiktsmasken och ska sminka mig innan jag kör bort till nova en sväng!

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback