1/1 2010

Det kändes konstigt att skirva 2010. Man brukar vänja sig trots jag inte va så gammal så komer jag ihåg hur stor förändring när 1999 skulle bli 2000 och hur man diskuterade om man skulle säga tvåtusen eller tjugohundra. Jag säger iallafall att det är år tvåtusentio nu!

Idag har jag inte alls mått bra. Tänkte berätta varför.
Igår lagade jag och min baby jätte god middag. Förrätt bestod av en toast med prusscuto di ingelstad, phiadelphiaost och sen vanlig ost som smälte i ugnen! Blev jätte gott, Tyckte d va lite tråkigt men det var det bästa vi kom på eftersom våra oilgrimsmusslor luktade lutfisk!
Huvudrätten bestod av ryggbiff, klyfftpotatis, kryddsmör och rödvinssås. Jag gjorde allting själv! Nöjd =)

Till det tömde vi 1½ flaska chianti rödvin.

Efter maten bestämde vi oss för att åka till Arlöv, Robbans syster hade fest så vi tog taxi dit, Där drack vi lite rosevin sen tömde jag en flaska Pol roger nästan helt själv vid 12slaget. Sen av någon anledning drog jag en mintushot som tog död på mig.

Så idag har jag mått riktigt dåligt, känner fortfarande mintu smaken i munnen. Men efter kl 6 har jag mått helt okej och varit upp iallafall. Ricky har tagit väl hand om mig och kommit med gröt och piller o vatten mm. Sen då vid 6 lagade han pytt i panna på resterna sen igår. Så jävla gott! Åt bara jätte lite sen åt jag resten senare. När jag precis ätit upp sista pytten så föreslog han vi skullle ha pizza och det var jag inte svårövertalad till. Så har ätit nästan en halv hawaii också =)

Har kollat på filmen Spred! Så jävla bra, helt i min smak. Rekomenderar den starkt =)
Nu sitter baby och tittar på peter och draken, jag är inte så intressead av den så blir lite surfande för min del nu =)


Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback