Då börjar vi...

Så nu har jag varit nere och kastat alla sopor, pantat tomflaskor och fyllt på kylen igen. Handlade yoggi som jag tänkte ta lite av ikväll så man la en bra grund innan det va dags för alkohol, så köpte jag en med kort datum eftersom det som jag inte käkade idag skulle ändå bara stå o bli gammalt eftersom vi inte äter sån frukost. Så va det 30%av på priset men när jag kommer hem ser jag att den gick ut IGÅR!!!!!! Inte okej. Vist att man sänker priset på varor som går ut samma dag eller dagen innan, men inte fan säljer man saker som HAR gått ut. Funderar på att gå ner o reklamera den, men sen samtidigt handlar det om 10 kr men är mer principen. Fast jag va så korkad att jag inte kollade det själv nere i butiken men ändå=) Den samakar liksom kass filmjölk också...
Så fick jag ut den irritationen.

Nu tänkte jag försöka ta tag i hemmet. Tänkte börja med att diska sen se om jag pallar fortsätta med julpynt o grejer. Annars gör jag det efter jobbet imorn kväll... Ska till skolådan imorn =)

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback