Funderar...

Sitter och kollar blocket efter en liten häst jag kan bli medryttare till men hittar verkligen ingen som jag tror passar mig. Funderar på om man kanske själv ska lägga in en annons om vad jag söker. Vill verkligen hålla på med hästar igen. Va ju så bra i början med amadeus, så tråkigt att han lämnades vidare. Han ju bara vara medryttare på honom i 3 veckor. Sen hade vi ju Jazz som försökte döda mig.

Längtar till jag kan köpa min egen häst!!!

Gaby Star, Min gammla foderhäsat. Tänk om jag kunde hitta henne igen!!

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Hehe, det är lätt hänt. :P

Min nyårsafton var toppen! :D



Allt bra med dig??

Postat av: Anonym

det lät vettigt:) vad jobbar du med?

2010-01-04 @ 12:35:01
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback