Gaby Star

Imorgon ska jag och Christa köra upp till Mårdaklev tror jag det heter, där ska vi iallafall hälsa på min gammla foderhäst Gaby Star! Det är mer än 6 år sedan hon såldes från Fam Hansson i Kungshult.

Ska bli helt underbart att träffa henne igen efter alla dessa år. Samtiddigt är jag fruktansvärt nervös.
Familjen hon är hos verkar helt underbara! Fick ett mejl idag om att om jag ville rida fick jag gärna ta med ridbyxer så kunde vi köra till ridhuset 5 min iväg.
Det som gör mig mest exalterad är om vi fortfarande klickar som vi gjorde förr.
Första gången jag träffade henne följde hon efter mig som en liten hund. Sen skrev dom ju att dom har funderat på att sälja henne och jag har erbjudit mig att köpa henne om vi fortfarande trivs ihop.

Så imorgon är en mycket viktig dag för mig!!


Kommentarer
Postat av: Jossan

Vad spännande! lycka till vännen! hoppas ni klickar!

Och skönt att du är tillbaka i bloggen! ;)

pusspuss

Postat av: Mia

Oh lycka till! Hoppas allt går vägen :):)

Puss

2010-01-25 @ 16:35:19
URL: http://mihas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback