Here we come...

Sitter påklädd och redo för att bege oss ut på vägarna mot vallåsens skidanläggning! Där va massa snö så det ska nog bli en bra dag. Hoppas bara inte där blir på tok för mycket folk.
Baby är nere och gör färdig sista fikan. Vi tar med oss varm choklas (så klart) och baguetter med två olika fylningar.
Så det kommer bli dålig uppdatering idag och jag hoppas ni alla har förståelse för mig...


Jag förra gången vi va där 17/2-09 (dagen innan min födelsedag)

Baby första gången vi va där. Januari 09

Ha en underbar dag! Håll tummarna för att vi kommer hem hela!

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Madicken

Tack så mycket för din kommentar! Vad glad jag blir.

Är allt bra med dig?

Postat av: Lina

mysig dag ni kommer få..good luck =)

2010-01-06 @ 12:24:05
URL: http://laiiner.blogg.se/
Postat av: Mia

Javisst, halv 12 utan för H&M blir bra :)

Ses vi på lördag då! :) Puss!

2010-01-07 @ 07:10:34
URL: http://mihas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback