min lördags kväll


Igår var vi hemma och tog det lugnt, ganska tråkigt men skönt med tanke på att det är sälan vi får en kväll tillsammans sen för oss rest människor spelar det ingen roll om det är Måndag, Onsdag eller Lördag.
Jag lagade mat, till förrätt gjorde jag en jordärtkockssoppa med svamp och jordärtkockschips.
Till huvudrätt blev det helstekt ytterfile (ryggbiff fast skuret som en file) till det hade vi ungnstekt potatis, svampsås och sallad.

Efter maten kröp vi ner i soffan och kollade på YRROL (gammal klassiker tydligen som jag missat fram till igår) och sen såg vi boogie nights och smaskade på popcorn och chips!

Men vad ska man göra idag?
Baby ska på möte om en timme och sen lär jag inte se röken av honom försen tidigast det är dags att käka kvällsmat.
Någon som vill fika med mig idag?




Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback