Söndag...

Då va det dags för en söndag igen, tycker fan halva december består av massa söndagar och röda dagar=)

Idag var jag och jobbade på Skolådan i Hurva så med det är min semester slut. Jobbar på Brogatan imorn 17-02 sen råkar jag visserligen vara ledig 2 dagar till men sen jobbar jag tom lördag sen har vi personalfest med Brogatan i Malmö och Lund på söndag...kl 10.30-11.30 skulle vi samlas. schyst vi har en hel timme på oss att sammlas.
Undrar vad vi sen ska göra... 
Myssigt att jag får ha med min fästman på personalfesten eftersom  han jobbar i malmö. Thihi

Snart är det dags att laga mat, kanske diska och tvätta sen OM jag orkar KANSKE jag ska ta ner julpyntet.

När jag ätit kanske jag passar på att berätte lite om igår och lägga upp en bild eller två.


BTW Måste fixa min dessign eftersom den tydligen bara är cool (lila) om man använder firefox vilket jag gör. Om du använder exploer e den mogge och blå (bläää)


Tjingeling

Kommentarer
Postat av: LINA

din blogg e lila här i från min dator ia.f =)jag trivs bra, fin stad. Förutom att man saknar att ha nära till vänner.. Men har lyckats träffa rätt många , rätt ofta ändå! Kram

Postat av: madicken

sv: ja verkligen...

haft en bra dag? :)

2010-01-03 @ 20:54:58
URL: http://conler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback