bröllop...

Gud vilket bröllop!
Jag stor tjöt från det att jag såg drotning Silvia, prinsessan Madelene, prins Carl-Philip och blivande prins Daniel tills dess att jag hoppade in i duschen ett par timmar senare... haha

Så vakert... Allt var helt perfekt. Hon måste vara en av dom vackraste brudarna genom tiderna...

Vackert..

Önskar att jag en dag i framtiden får vara hälften så fin på min egen bröllopsdag... Om jag ngn gång hittar någon som står ut med mig och som jag står ut med... Haha
Kanske prins carl-philip ;-) ahahha Drömma kan man alltid.. hahah

För några månader sedan var jag själv förlovad och på ett planeringstadie av ett framtida bröllop. Men men...

Ska ju själv på bröllop om ett par månader.. thihi

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bröllopet var verkligen fint tycker jag.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback