Fredag....

Idag har jag en riiiiktig slappe dag... Blir bara att sitta hemma o mysa med mig själv innan jag ska jobba... Blåser som fan o inte alls vidare fint väder... Så sitter o kollar lite om sommelierutbildningen just nu, Vill börja nu.. Men jag är sån, när jag bestämt mig ska det hända helst igår... Haha Impulsiv kallar vissa det, passionerad säger andra =) oavsett vilket så är jag både och haha

Ska snart kolla ett avsnitt av the secret life.. Sesångspremiär.. wieee

Imorn lördag är jag fullbokad.. haha förvånad?
Ska med mamma till Ikea på dagen och handla glas o tallrikar o annat mög jag behöver när jag flyttar in i min nya lägenhet nästa vecka =) iiiii ÄNTLIGEN!!!

Sen kommer jag sitta bänkad och kolla det kungliga bröllopet! Frågan är bara var jag ska se det.. Tror faktiskt inte tvn är inkopplad i denna lägenheten. har inte försökt starta den ens.. haha
Kanske åker med mamma till Eslöv o kollar där...

Sen på kvällen kommer Magda =) ska ha tjejmys.. Jag ska laga mat till oss... dricka cider o vin innan det blir en sväng till lillatorg och sen avslutar vi kvällen på båten skulle jag tro =)


Söndagen är inte helt fullbokad än så är öppen för förslag än så länge.. hahaha


Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Mia

Det lät trevligt :)

Tror dock jag får hoppa . Fick gå hem från jobbet idag också . Varit sjuk nu i lite mer än en veckas tid :/ Trodde jag var bättre, vilket jag var igår . Men visade sig att det ändrade sig snabbt !! :(

Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback