Hoho jaja

Sitter hemma o myser i soffan med en latte och datorn i knäet... Det verkligen spöregnar ute =( Jag hade precis bestämt mig för att köra till ponnyn o rida lite men nej jag tror jag avaktar eller rent ut skiter i det idag =( Har ju sadlen ståendes mitt i vardagsrumet, haha vill inte ha den i bilen...

Igår satt jag med Fia, Åke, Emma och Lotta på fellini o hutrade i kylan, Käkade god mat o så lite vin så klart,.. Mest för min del men ändå.. haha jag käkade en helt okej kyckling med risotto till.. Gott...

Sen kröp vi upp i soffan nere i källaren på Espressohouse och snackade massa skit..
Sen gick jag o Fia till mitt jobb där det blev shottar o mer vin.. O lite pommes såklart ;-)

Sen satte jag mig på tåget till hmm Eslöv för att ta ett glas vin eller 3 med Stefan.. Verkligen super trevligt =) satt först på grappa tills dom stängde sen på B2 tills dom stängde haha Men mkt trevligt=)

Bakfull känner jag mig idag iaf... Det är en sak som är säker... Hade det inte varit för åksjukepiller och redbull innan man går o lägger sig så hade jag garanterat varit bakis sjuuukt mkt oftare.. Men

Nej hoppa i duschen o se om man hittar ngn som vill luncha med mig ist annars blir d mer soffmys med the Hills =)

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback