Lägtar...

Sitter o drömmer mig till mitt nya hem.. Om en vecka är jag förhoppningsvis lite på plats i min nya lägenhet iallafall...
Om inget mer klödd dycker upp får jag nycklarna på onsdag och då kommer jag börja köra lite grejer direkt...

Har hittat en del inspiration från olika inrednings sidor om hur jag ska ha det... Tror det kommer bli sjukt myssiga 24m2 haha

Har en byrå och soffbord också kvar att inhandla bara sen borde alla möbler och allt det vardagliga vara inhandlat.. Sen ska man börja fylla på torrvaror och frys och sånt igen.. Känner mig själv så tror jag kommer ha värsta ungkarlslyan.. Hahahah Kommer vara vin och mjölk i kylen, sen ett pkt korv och korvbröd i frysen eller något.. Hahah
Pernilla Andersson - Ungkarl haha ja varför inte..
Vänta bara på min feta tv och ps3 och sånt också ska upp... haha
Kommer dock vara den mest lila ungkarlslyan i malmö hoppas jag isåfall...

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback