Löste sig..

Jaja det löste sig med Stina iaf, så nu blir det köpenhamn ikväll...
Ska ta tåget vid halv 6 ser det ut som...

Innan dess typ snart, ska jag till hästen o rida ut en liten sväng... Hon va tramsig som tusan sist, dock va det första gången jag red henne på nya stället och så är hon ju kär.. Min ponny har skaffat sig en fäästeman o dom är verkligen oskiljaktiga.. Helt sjuuukt.. Han springer efter när vi rider iväg o står o gnäggar efter oss...
Hon är tramsig att rida ut på ibland i vanliga fall o detta gör ju inte saken mycket bättre.. hahah
Men när hon väl går bra, går hon riktigt bra =)

Hade behövt köra till hjärup o hämta lite grejer också inför flytten nästa vecka.. Ser ut som jag får nycklen på onsdag om han inte hör av sig igen iaf... Haha Men jobbar ons o tors kväll så får bli att köra riktiga flytten under helgen och sen hoppas att min bäddsoffa kommer på måndagen eller något=)


jasmine och pojkvännen...

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback