Nu har jag tid..

Nu tänkte jag berätta om helgen.. Detta är dock mer för min egen skull för den va så ball så vill kunna läsa detta om ett år o minnas den ;-)

Torsdag... Möte på the lodge, Sen hem byta om, dra till jobbet..
Julia o ally(hennes dotter) kom dit så bestälde vi in vin, sen kom ullis o madde o kröp ner med oss i soffan där ute... sen drack vi mer vin, sen komm Wille (julias son) och så bestälde han o jag in råbiffar... sen blev det mer vin och sen blev det massa friterad camenbert.. hihi mmm mkt gott.. Sen kom Mario och gjorde oss sällskap... sen satt han o jag kvar när dom andra begav sig hem.. Så vid halv 1 gick jag till bussen, som jag missade så fick sitta o vänta en halvtimme, Men då kom Niklas från The Lodge och höll mig sällskap..


Fredag: LEDIG!!! Strålande solsken!
Började dagen med att köra till Hörby för att lämna bilen till Kim som skulle fixa mina bromsar.. Sen körde han mig till bussen som tog mig till malmoe... Där shoppade jag lite nya kläder o skor innan jag mötte upp Ittas på lilla torg...

Vi hamnade på bästa plats på victors, mitt i solen med en öl och ett glas vin.. sen satt vi där och bara bestälde mer dricka.. Passade även på att käka lite..
Sen reste vi oss och förflyttade oss till TGI Friday för att dricka drinkar ist...

När vi började bli rastlösa la vi upp samma statusuppdatering på facebook som va typ en inbjudan om att vi ville ha inbjudningar om vad som hände under kvällen, den som fick flest komentarer vann... Jag vann hahhaha
Sen efter typ 3 drinkar kom den andra Niklas och hans tjekompis anna och gjorde oss sällskap... så blev det ett par drinkar till..
Sen gick vi till Chili för fler drinkar sen tillslut begav jag mig och mina 2 niklaser till båten och dansade loss...

4 timmar senare (3timmars sömn) åkte jag till Lund för jobb 9-17.. återigen strålande solsken.. Tiden gick fort på jobb, sen va d bara att åka hem, duscha och göra sig redo för round 2...
Så kl 20.30 hamnar jag o Bettan på Mellow Yellow på lilla torg.. Snyffe (martin) jobbade där så stod o snackade lite med honom och drack väl vars 3 omgångar vin o öl i baren.
Sen satte vi oss och käkade lite.. (mkt bättre mat än victors) o drack mer öl o vin.. haha
Sen kom emelie och efter ett tag begav vi oss fulla o glada mot båten.. men pallade inte stå i kön så gick till skeppan ist där vi träffade på kung kiosk.. (en full o odräglig Ted haha) sen hängde vi med honom o en av hans kollegor... sen va gick det bara utför.. Lyckades precis i sista stund återfå förståndet så jag inte drog på etage utan gick mot sängen ist för att återigen gå upp 4 timmar senare.. haha
på Skeppan...
Lätt bästa helgen på länge... Den kommer jag minnas med glädje..  tacka alla...

Så nu är den någotsånär förevigad... eftersom jag är säääämst på att fota nu för tiden..
Kanske ska gå o köpa mig en kamera jag kan supa bort ist haha

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback