Onsdagen..

Ligger efter med mitt bloggande.. Shape up Pernilla...

Igår onsdag sat jag på balkongen o njöt av det underbara vädret innan jag drog till Jasmine,.. Där sprang jag runt i bara sportBH och uppkavlade ridbyxor för att pressa färg =)
Red ut en sväng.. Hittade en helt underbar ridväg... Sen klättrade vi lite i kullar i backar... Skit kul...
Va helt underbart...

sen drog jag till jobbet.. Satt ute o käkade med Sara o Ullis innan ullis o jag skulle börja... Snacka om vemodigt att först sitta på uteserveringen i solen o sen behöva gå in o jobba inne när det är så fint väder..
Hoppas jag får köra ute idag...
Brände mina axlar lite igår, trodde det skulle göra mer ont men ikke ;-)
Sen hade vi mycket som tusan att göra.. Satt aldrig i skiten dock men hade o göra.. Hade inte en ledig stol vare sig inne eller ute så d va skoj..
Men eftersom folk satt kvar länge och det bara va jag o Ullis så blev klockan ganska mkt innan vi kom från jobbet....

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback