Tisdagen...

Igår drog jag ut till Jasmine vid lunch som sagt, men eftersom det började pisseregna när jag hämtade in henne han hon bli så pass blöt att jag inte kunde lägga på sadel eller ens ett schabrak pga risken för skav... Vilket inte är bra.. Så jag stod o borstade henne lite mitt i ösregnet, sen släppte jag ut henne igen...

Sen drog jag hem, tog en välförtjänt dusch o hamnade framför datorn innan jag tog jag tåget över till Köpenhamn där Stefan mötte upp mig... Sen gick vi genom ströget med ett par stop i butiker ner till Nyhavn där vi hittade en super myssig restaurant där vi käkade varsin oxsteag. Jag tog en på 200g o han den tosingen tog en 400gs... Den va rätt rejäl.. haha Till det valde jag en flaska rött från rhonedalen... Passade riktigt bra till maten.. Sen käkade jag en osttallrik till efterätt... % sortesrvitmögelostar.. Inte jätte imponerande, men det gick ju ner ;-)
Sen tog vi in en flaska till och lite kaffe och satt och snackade innan vi tog oss mot centralen...
Va verkligen super trevligt...

Just nu sitter jag i solen med datorn i knäet och pluggar lite viner mellan varven.. Väntar på Linda som är ägare till lägenheten ska komma o hämta posten, sen drar jag ut till min ponnyn innan jobb ikväll... Sen blir det nog en svängom till Båten efter jobbet med Bettan o Emelie =)

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback