Trött på detta nu...

Shit vad jag önskade mig fint väder idag... Jag måste åka in tidigare till lund för att inhandla en vit skjorta så hade hoppats på lite sol så man kunde ta sig en glass i parken eller ngt.. men ikke...
När det regnar hatar jag att pendla, blir i 9 fall av 10 jag tar bilen då. Bara för att slippa regnet...

Nej nu ber vi alla till vädergudarna att solen ska komma, för nu är det faktiskt sommar. Till och med enligt min kalender, Tänk på alla sommarkläder och skor man handlat som bara står där och läääängtar efter att få bli använda?

Nej jag har inte ide torka eftersom jag bloggar om vädret. Är bara sjukt bitter på det....
Vill ju sitta på en uteservering med en flaska vitt i trevligt sällskap med mina älskade raybans på näsan.. haha Nu när jag äntligen vet var jag har dom och allt....

Nu blir det till att plugga lite vin med en morgon latte tänk o kunna sitta på balkongen nu också ja???



Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback