Nya tag

Efter sjukt dålig uppdatering sen mitt dramatiska wake up call har jag tagit tag i mitt liv!

Jag och min älskade mamma ska åka på spa nästa helg =) Det ska bli så skönt att komma iväg och få bli ompysslad med massage och annat avkoplande tillsammans med min mor!
Som jag dessutom tog en lång fika med idag=)

Träffade Emelie en gammal klasskompis sen gymnasiet när jag var i Eslöv idag! Va kul att snacka lite skit med henne! Vi hade så kul större delen av tiden på gymnasiet ;-)

Jag har även tagit tag i mig och mitt välmående så idag börjar en ny reningskur av mitt ansikte och har börjat äta minst 4 frukter om dagen!



Jag har även bestämt mig för att försöka ut och gå en liten sväng iallafall 2 dagar i veckan när jag inte är och rider! Jag ska också försöka träna lite hemme på mina "hemmagymsgrejer" Är ju nöjd med min vikt äntligen så nu ska jag bara forma också =)

Nu ska jag göra fruktsallad och en kaffe och titta på film med (P)Ricky

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback