Wake Up Call...

Just nu sitter jag och dricker rester av champagnen från igår (riktig champagne menar jag nu, inte asti eller annat skit utan riktigt bubblande vin, från området Champagne i Frankrike) Anledningen till att jag väljer att dricka upp den just nu när jag sitter i min soffa i mina adidas byxer i herr stl XXL och hood tröja i XL är för att jag vill somna när jag väl lägger mig i sängen.
Jag är inte bitter utan fruktansvärt arg på mig själv över hur jag lever mitt liv just nu!

Jag måste ta vara på mitt liv bättre än vad jag gör just nu.
Eftersom min pappa dog när han var 36år efter 9månaders sjukdom i cancer ver jag om någon att livet kan vara kort.
Innan jag fyllde 21år hade jag varit med om sååå mycket sorg och förlust...


Jag har förlorat min Mormor och min pappa innan jag var ens var fylld 11år.
Jag har haft en storasyster som dog långt innan jag föddes!
Min bästa kompis farfar, pappa och lillebror dog innan hon fyllde 11år.

Jag hann även förlora min farfar och min före detta pojkvän (som även var en av mina bästa vänners lillebror) innan jag fylde 21år!
 Jag och Kristoffer -03




Nu vet jag inte om det är champagnen som talar eller det är jag som blir sentimental men jag måste bruka alvar att leva mitt liv!

Jag vill göra så mycket och det är just nu jag vill att allt ska ske att jag ska börja planera min framtid.

Nu är jag inte längre arg eller bitter utan nu är jag fylld av livsglädje.
Jag tänker inte sova bort eller jobba bort min ungdom.... Jag är 23år sen 2 veckor och är med därför närmare 25 än 20. Så nu är det läge att göra allt jag vill göra!

Jag har pengarna och viljan det är bara energin som fattas men jag tror att jag precis hittade den!



                                                                    Tjingeling


Kommentarer
Postat av: Mia

Bra skrivit vännen!!

Postat av: Anonym

allt svårt man går i genom gör en starkare. det är ju du och jag levande bevis på! tråkigt att man ska behöva förlora de man älskar mest bara :/ och att vissa männsikor slipper förlora mågon, och alltid har det bra. orättvist är livet. Kram

2010-03-09 @ 15:15:16
URL: http://laiiner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback