Wiee

Nu har jag ÄNTLIGEN löst mina mobilbekymmer!!!
Jag har äntligen fått mitt ny/gammla nummer =) som jag har kämpat. Men nu ÄNTLIGEN!!!
Men!!! Fick ett brev från telia? med massa svamel om reservation av nummer blabla bla någonting bla bla bla 4000:-
Jag bara "VAA?????" dom skrev i mejlet till mig 250:- Så jag hoppas att det var sånt guldnummer som kostade 4000:- och inte mitt. Jag menar jag var redan ägare till båda nummren och båda har varit i bruk fram tills nu så fattar inte om dom kommer och begär 4000:- Får se när nästa räkning kommer helt enkelt...

Väntar ju även på min sluträkning från 3 så jag blir av med det möget också!

Nu måste jag göra mig iordning inför en sjuk dag på jobbet... Kommer att vara kaos men bara att bita ihop denna helgen också sen är alla förhoppningsvis friska och tillbaka från semestrar mm...

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback