Helgen...

Så jävla sjuk min helg varit...
Fredagen va helt tokig på jobb! Satte säljrekord!!! Wiooo är man bäst eller vad? Jag o ägaren whoppade uteserveringen medans Tess, Torkel o Mario rockade där inne... Nattkluben var kaos! Helt underbart kul hade jag o min älskade Tess i stora baren där nere. Sjuk kväll! Fint besök hade vi också... Blev jobb 16-06 sen sov jag i ett rum på hotellet.

Lördagen började med jobb klockan 12 och avslutade klockan 06 alltså 18 timmar senare.. På dom timmarna han vi med ett nytt ÄNU bättre säljrekord!! Återigen, vem är grymmast??? whop whop!!
han även med en till sjukt kaotisk klubb och en helt underbar a la carte service... Älskar att jobba under såna kaotiska förhålande, jag blir typ 1000ggr bättre när jag har mycket att göra.  återigen fint besök i klubben..

En sjuk helg med 2 säljrekord (slog desutom systerkrogen i malmös rekord båda dagarna)

Söndagen va inte alls lika häftig..
Alla var trötta och griniga efter att jobbat som galningar...

Men såhär i efterhand är jag sjuuuukt nöjd med mina och mina UNDERBARA kollegors insatser... Sjukt grymmt...


Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback