Kioskmongo

Det måste vara något fel på mig, vaknade för kanske en timme sen av kramp i benet sen har jag inte kunnat somna om. Klockan är fan halv 6 och det är 2 timmar o 45min tills jag ska gå upp. Varför kan jag inte somna om igen?
Var ju jätte trött när jag gick o la mig vid halv 2 så jag är lååångt ifrån utvillad. Har som vanligt ganska späckat schema framför mig imorn så sömn vore ju en bra plan känns det som.

Kan passa på att skriva om den efterfrågade facebook gruppen KioskMongo som jag startade igår.

KioskMongo är gruppen för oss lite bättre kioskmongon! Det finns ju som alla vet bra kioskmongon och dåliga, och denna gruppen är till för oss lite bättre kioskar...
Jag är ju skapare och typ Gud över KioskMongo världen, därför är jag självklart Överste Kiosk.
Sen har jag utsett Ted till med adremistratör?? (eller hur faaan man skriver det) eftersom han sen typ en vecka tillbaka utsett sig själv till Kung Kioskmongo så tyckte jag det var lika bra att göra det offentligt...
Så alla mina som är intresserade av att offecielt bli ett kioskmongo kan självklart ansöka, i tveksamma fall kan inträdesprov behövas...

Nu ska jag pröva sova igen...

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback