Köpa häst?

När jag var i stallet idag var även Jasmines ägare där för dom hade stall möta och skulle fixa med halmen, så kommer hon fram till mig när jag o min kärlek varit ute och ridit och frågar om jag kan tänka mig att köpa henne för dom anser att jag passar bättre med henne än då A som är Jasmines ägare.. Att A vill ha en ny häst men att dom vill jag ska köpa Jasmine och ha kvar henne på Vallby och så ska dom ha sin nya häst där också då...

Självklart älskar jag Jasmine och ÖNSKAR att jag kunde köpa henne, men alla pengarna jag lånade till Gaby handlar jag ju möbler och allt annat nytt till min lägenhet  o Italien resan och det förklarade jag för P och sa att jag vill inget hellre men kan omöjligt just nu... Så sa hon att dom fick fundera vidare på hur dom skulle göra...
Jag vill ju inte dom ska sälja henne. Jag älskar Jasmine som om hon vore min egen men jag kan verkligen inte just nu... Det händer för mycket som händer nu. Hoppas dom kan tänka sig att avakta så kan man ju se hur mitt liv ser ut då....


Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback