krogsväng

Igår var det som sagt krogsväng i Eslöv. Sjukt kul att träffa alla gamla vänner man inte sett på SÅ länge... Det va såklart lite påfrestande att behöva berätta för alla vad som hänt med mig och Ricky o allt det men förstår att folk undrar...

Blev lite vin i öltältet innan vi drog till Stensons och dansade loss hela natten...
Såg inte så mycket av Tessan under kvällen dock... Men som sagt såååå många man skulle snacka med och ta en drink med så blir väl så när man inte festat i Eslöv mer än 2ggr sen man flyttade där ifrån...

Ska bruka alvar att ta upp kontakten med lite gamla polare och faktiskt hålla den... Man kan aldrig ha för många vänner ju...

Idag på jobbet var både jag o sandra lite halvslöa, ingen av oss var bakis eller så men trött och lite seg bara. Men haft mycket att göra mellan snackepauserna;) så tiden har sprungit iväg tycker jag...
Helt otroligt, inga skor med mig hem på hela helgen, visserligen la jag ju in en beställning på 2par men ändå =)

Nu kallar duschen...

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback