Krogsvängen....

Sitter i Eslöv nu och har precis käkat och pimplar Mudlerboochen(stavning?)... (väääärldens bästa rosevin)
Har precis duschat och ska börja göra mig redo för vad en krogsväng i Eslöv med Tessan har att erbjuda!
Ska bli sjukt roligt hoppas jag... Känner mig jävligt taggad för en bra partykväll iallafall.. Har ju blivigt några sådana den senaste tiden.. we like.. På måndag blir det nog utgång i Malmö.. Båtens måndagsklubb närmare bestämt. Bara hoppas man slutar i tid så man kan hinna vara med ;-)

Men ikväll är det Eslöv som gäller som sagt.. Sist jag hade en bra partykväll i Eslöv var krogsvängen i Höstas... Av någon tråkig anledning kräver Eslöv en rejäl fylla för att man ska uppskatta det... Så ja jag lägger ribban där ikväll ;-)

Nu kallar speglen och plattången.. ska försöka mobilblogga under kvällen, men lovar inget. hehe
Jag och Tessan för ganska exakt 4 år sedan =)

Ha en sjukt skön lördag i det underbara vårvädret=)

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback