Lite blogg torka idag...

Just idag sitter jag o överväger vad jag ska skriv om.. Men inget som jag vill skriva om är något som intresserar majoriteten av mina läsare.. Så eftersom det är fredag så blir det ett inlägg om helgens planer helt enkelt =) Tråkigt ja men förhoppningsvis får jag min ÄLSKADE iPhone idag och kommer kunna mobilblogga igen... Är ju trotts allt det som är det roligaste. Att kunna posta en bild och en text just när man upplever något kul...

fredag- Lunch med Karin från repan vi 1 tiden... Sen blir d att köra till hjärup och hämta min telefon =) wiee
Sen jobb 16-04 skulle jag tro eftersom vi har balefterfest ikväll... Förhoppningsvis kan jag dra lite tidigare eftersom jag ska börja jobba kl halv 10 i hurva (skolådan) imorn...

Lördag- Skolådan 9.30-16.15 ca... sen hem till mor och käka med henne (fira mors dag en dag i förväg), fixa till sig inför en rejäl partykväll med Tessan och hela det gänget.. Blir Krogsvängen i eslöv... Wieee Tror och hoppas det blir roligt... =)

Söndag- Skolådan 10.30-16.15 ca... Stallet och njuta av en kväll med min underbara Jasmine... (som är till salu) sen blir det väl att bege sig hemåt och njuta av en söndagskväll i soffan...

Nu ska jag nog platta håret känns det som...

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback